Bez pliku .ini nie wlaczysz moda z rozszerzeniem .mod.
Tutorial
Jak zrobic poprawny plik .ini...
Co to jest?
Pliki .ini
Uruchom notatnik i skopiuj ten tekst.
[INFO]
title=
description=
authors=
version=
webpage=
icon=
[FILES]
; Dont attach file-extensions to these files.
game=content\gothic
fightai=content\fight
menu=system\menu
camera=system\camera
music=system\music
soundeffects=system\sfx
particleseffects=system\particlefx
visualeffects=system\visualfx
outputunits=content\cutscene\ou
; List of vdf-files which have been added to the original gothic
; [separate them by spaces, include their extension ".mod"]
vdf=
[SETTINGS]
world=world.zen
player=PC_HERO
[OPTIONS]
force_parameters=
force_subtitles=0
show_info=0
Tam gdzie "title" wpisz nazwe moda. Przy "description" napisz opis moda. Obok "authors" wpisz autora/ow moda. W "version" wpisz wersje modyfikacji. "Webpage" to strona moda. Obok "icon" wpisz liczbe od 1 do 28, aby wybrac ikonke. Mozesz rowniez zrobic wlasna ikonke, lecz musi sie ona znajdowac w folderze ...\system. W takiej sytuacji nalezy wpisac nazwe ikonki np. mod_ico.ico. Tam gdzie "vdf" napisz nazwe pliku .mod, ktory znajduje sie w folderze ...\data\modvdf (oczywiscie plik .mod twojego moda). Jezeli chcesz, aby mod skladal sie z kilku plikow, to poprostu oddziel nazwy spacjami. W "world" wpisz nazwe swiata, na ktorym chcesz grac (domyslny jest world.zen). Plik zapisz w formacie .ini w folderze ...\system. Uwaga! Nazwa pliku nie moze zawierac spacji!
made by dekster
Copyright © 2007 by dekster17 · All Rights reserved · E-Mail: rydzyk5@wp.pl